FAQ

Ви можете не реєструватися на сайті та оформити замовлення без реєстрації, але знижки надаються лише зареєстрованим користувачам. Окрім цього, після реєстрації ви зможете робити замовлення з архівного списку ваших попередніх замовлень, що є дуже зручним і заощаджує ваш час, а відповідно і кошти.

  • Натисніть на "Ви не зареєстровані" та перейдіть на сторінку авторизації
  • Натисніть на кнопку "Забули пароль?"
  • Вкажіть свій email або ім'я кориcтувача. Новий пароль ви отримаєте на свій email

Знижки на кожен товар індивідуальні - від 2 до 20%. Після того, як сума вашого замовлення сягне 2000 грн ви автоматично перейдете на наступний рівень цін. Ще одне зниження ціни на вас чекає при досягненні суми замовленняя 5000 грн.
Станьте нашим постійним покупцем, підпишіть договрів о співробітництві і ми відразу зафіксуємо за вами найкращі ціни.

Так. Ми є платником ПДВ і надаємо повний пакет документів для вашого бізнесу: накладну, податкову накладну, товарно-транспортну накладну

  • Свідоцтво о реєстрації
  • Свідоцтво платника ПДВ, якщо ви є платником ПДВ

Зробіть замовлення та при його оформленні оберіть спосіб оплати "Оплата on-line". Після підтвердження замовлення вам на пошту, що була вами вказана при оформленні замовлення, надійде посилання для оплати. Перейдіть за цим посиланням та сплатіть за товар за допомогою безпечного сервісу Liqpay. Якщо ви сплачуєте за замовлення за допомогою мобільного телефону, то можете скористатися Apple Pay або Google Pay.

  • Так. За умови адресної доставки товару по Одесі
  • При замовленні доставки перевізником по Україні у відділенні перевізника
  • Доставка по Україні здійснюється транспортними службами «Нова Пошта», «Делівері».
  • В Одесі ви можете забрати замовлення самостійно з нашого складу або ж оформити доставку за вашою адресою нашим кур'єром. Детально з умівами доставки можна ознайомітіся в розділі «Доставка».

Ми відправляємо замовлення накладеним платежом тільки службою «Нова пошта» з доставкою на відділення.

 

  • Якщо вам не сподобався товар або не виправдав ваших очікувань, поверніть його нам протягом 14 рабочих днів з моменту відвантаження і ми замінимо його на інший або повернемо кошти (за умови цілісності упаковки). Повернення і відправлення нового товару - за рахунок покупця
  • Виявили дефект продукту? Обмін товару за наш рахунок протягом 14 днів після поставки
  • Якщо на товар діє гарантія виробника, то заміна здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту виявлення дефекту

Так. Якщо сума замовлення для кожного філіалу більша, ніж 1000 грн. Для вашої зручності - додайте філіали своєї компанії та визначте відповідальних осіб в вашому особистому кабінеті. В процесі роботи ви зможете коригувати відповідальних осіб.
Якщо ви не бажаєте самостійно вносити всі дані - надішліть нам список своїх філіалів, адрес, контактних осіб, їх email та телефони і ми додадомо цю інформацію до вашого особистого кабінету.

Ціни в нашому інтернет-магазині ми оновлюємо щоденно, так що гарантуємо їх актуальність.

Так, просто розкажіть о своїх побажаннях продавцю-консультанту при підтвердженні замовлення

Ми допоможемо вам із задоволенням! Телефонуйте нашим менеджерам та задавайте будь-які запитання стосовно товару. Ми відповімо на всі ваші запитання.

Напишіть нам на b2b@korall.com.ua або зателефонуйте по телефону: (048) 738-08-88. Інтернет-магазин працює з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00